Szitnyai Jenő emlékblog

Kopár István újra a Föld körül

Angliában.

2018. június 08. - A Tengerész

Ma rámírt Bond Veronika, idézem:

"Helo Vilmos! Istvan adta meg az imel cimed, hogy elkuldjem neked ide egy Facebook csoport linkjet. Ezt arra hoztam letre, hogy olyan emberek tudjanak egymassal kommunikalni, akik mennek julius elsejen bucsuztatni a versenyzoket a rajtnal. Infocsere, kocsimegosztas stb lehetne a tema. Koszonom, ha kiteszed az oldalra.

Udv:
Veronika"
Tehát aki úgy gondolja, hogy kapcsolatot teremtene másokkal ezen az úton, az használja egészséggel. (Jómagam még belépni se fogok, mert valami átkozott vírussal fertőződtem meg, amit terjesztek, barátaim törölnek miatta a listájukról. Már minden jótanácsot megfogadtam, futtattam nemcsak ingyenes, de fizetős vírusölőt is ismételten, a Google Chrom böngészőt össze-vissza állítottam, ettől mindet elfelejtett a gépem amit eddig jól csinált és én már megszoktam, de nem merek már semmilyen új csoporthoz csatlakozni, úgy érzem magam mint egy leprás.)
 Ha már itt vagyok, ma kaptam pár képet Odor ( Ódor?) Ádámtól, aki tegnap meglátogatta Istvánt.
Sok örömet nem látok a gondoktól barázdált arcra írva, ha egy szóval lehet jellemezni, az az lenne "elszántság".
Ami jó, hogy szemmel láthatóan nincs egyedül a nehézségekkel és ez a rajtig már így is marad.
dsc_0534.JPG
dsc_0540.JPG
dsc_0548.JPG
dsc_0550.JPG
dsc_0562.JPG
dsc_0556.JPG
dsc_0561.JPG
Június 8. 19:25   10 perce hívott Horváth Csaba ( egykori tengerészkollégánk és a "Jachtnavigátor" kötetek szerzője) a Puffin mellől. Átadta Istvánnak a támogatást, beszámolt róla, hogy István jó hangulatban és szemmel láthatóan életerős állapotban van, holnap indulnak a Puffinon az angliai lakos Orbán Péterrel, itteni önkéntes segítőjével Falmouthba, szóval nincs egyedül továbbra sem.

A bejegyzés trackback címe:

https://kopar.blog.hu/api/trackback/id/tr6614033034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása